آگاهی از آخرین قیمت خوراک همستر در بازار

همستر نوعی موش بزرگ است که به صورت خانگی نگهداری می شود، این جانداران در طبیعت در طول روز در زیر زمین می مانند تا از شکارچيان در امان بمانند همچنین غذای جانداران در طبیعت دانه ها و گیاهان و گاهی حشرات کوچک می باشد، این جاندار دارای یک دهان بزرگ است که از آن به عنوان انبار مواد غذایی استفاده می کند تا در زمان هایی که در پناهگاه مخفی می شود از آن استفاده کند. وقتی این حيوانات به صورت خانگی نگهداری می شوند باید با غذاهای خاصی هم تغذیه شوند که در ادامه مطالب در مورد این غذاها و همچنین قیمت خوراک همستر بیشتر صحبت خواهیم کرد.

آگاهی از آخرین قیمت خوراک همستر در بازار

محبوبترین خوراک همستر

محبوبترین خوراک همسترانتخاب غذای خاص و مناسب برای حیوانات خانگی کار آسانی نیست و نیازمند تلاش و جستجو می باشد تا بتوان تغذیه خوبی برایشان انتخاب کرد، غذای همستر هم می تواند موارد بسیاری باشد از جمله دانه ها، پلت ها و بعضی میوه ها از جمله آن هستند.

از بهترین خوراک برای همستر می توان به پلت ها با تعادل بالای مواد غذایی در آن ها نام برد، پلت ها به این صورت هستند که مواد غذایی مورد نیاز در آن ها به صورت مخلوط شده و پودر شده که به صورت بیسکوئیت و کلوچه، کیک و یا غلات صبحانه هستند و همه مواد توسط جاندار خورده می شود ولی در حالت خوراک دانه ای و مواد همستر فقط مواد غذایی مورد علاقه و محبوب خود را می خورد که در این صورت تعادل رژیم غذایی جاندار به هم می خورد.

پلت ها غذاهای یکنواختی هستند و درست به همین دلیل بعضی همسترها از خوردن این غذاها اجتناب می کنند، ولی با این حال بهتر است بيشتر حجم غذای همستر را همین پلت ها تامین کنند چون مواد غذایی بدن همسترها را به طور کل تامین می کنند.

قیمت خرید بهترین خوراک همستر

رژیم غذایی دانه ای برای همستر شامل مواردی مانند غلات، سبزیجات خشک شده و در بعضی ها شامل کمی از پلت ها می باشد که رژیم خوبی می باشد، اصلی ترین مشکل این رژیم همانطور که بيان کردیم اين است که امکان جداسازی قسمت مورد علاقه اين غذا وجود دارد.

اگر رژیم غذایی همستر شما دانه ای است حتما این غذا را کم کم به او بدهید و مطمئن شوید همه آن را بخورد و ظرف خود را کامل تميز کند و بعد به ظرفش اضافه کنید، بعضی از این حیوانات از خوردن اجتناب می کنند برای اینکه بتوانید به این حیوان همه مواد مورد نياز را بدهید سعی کنید تشویقش کنید.

برای تشویق می توان بعضی خوراکی های مورد مصرف خود را به همستر بدهید ولی به شرط اینکه این مواد درصد کمی از این رژیم را تشکیل دهد، چون مصرف بیش از اندازه این مواد که می تواند شامل سبزیجات، میوه و یا غلات باشد باعث مشکلات گوارشی حیوان خانگیتان می شود.

یک سری خوراک را باید جزو رژیم ممنوعیت برای این جاندار قرار داد از جمله ماست شیرین و عسل که به علت قند زیادی که دارند امکان اینکه قند این حیوان را بالا ببرد وجود دارد و بالاخص همسترهای تپل و کوتوله که حتما باید مراقبت بیشتری از آن ها صورت گیرد، ولی به جای این ها می توان از موز، سیب بدون هسته، موز، انگور، خیار، نخود، اسفناج، کدو و تخم مرغ آبپز از آن جمله اند.

برای اطلاع از قیمت غذای همستر می توان از طریق مرکز فروش این محصولات به شیوه ای امن و راحت اقدام نمود.

مراکز تولید خوراک همستر

مراکز تولید خوراک همسترمراکز زیادی در جهت تولید خوراک برای حیوانات از جمله همسترها وجود دارند که برای آگاهی از چگونگی جزئیات این مراکز می توان از آنها ها کمک گرفت تا تهیه خوراک همستر خانگی خود را انجام داد و یا به صورت آنلاین خرید کرد.

همستر ها علاقه زیادی به کره بادام زمینی دارند ولی خوردن این خوراک برای آن ها مضر است اگر به اندازه زياد مصرف شود چون به دیواره های معده و روده آن ها می چسبد و آن ها را اذیت می کند، به همین دلیل باید به مقدار خیلی کم در رژیم آن ها قرار داد و همچنین برای تشویقشان بسیار موثر است.

علاوه بر خوراک های گفته شده غذاهایی مثل جیرجیرک، کرم، مرغ پخته شده، تخمه آفتابگردان و انواع تخمه های دیگر، آجیل، عدس، کدو، نان، غلات، کاهو، اسفناج، برگ قاصدک، انجیر و تمشمک هم جزو این رژیم می باشند و محبوب همسترها ولی باید در دادن این غذاها احتیاط کرد تا آن ها را اذیت نکند.

آسانترین روش تهیه خوراک همستر در بازار

آسانترین روش تهیه خوراک همستر در بازار مراجعه به مراکز و  شرکت های معتبری که فروش گسترده دارند می باشد در تهیه این غذاها باید جانب احتیاط را رعایت کرد تا بتوان حیوان را برای مدت طولانی ای نگهداری کرد.

یک سری از خوراک ها هستند که نباید هیچگاه به همسترهای خود بدهید از جمله این غذاها می توان دانه های سيب، لوبیای خام، مرکبات، پیاز، سیر، برگ های ریواس، شکلات و کلا غذاهایی که ارزش غذایی ندارند می باشد.

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم بهترین رژیم غذایی برای همسترها پلت ها می باشند چون از نظر تغذیه ای کامل می باشند ولی بعضی همسترها علاقه ای به پلت ها ندارند به همین دلیل می توان دو رژیم غذایی پلت و دانه ای را با هم مخلوط کرد تا حیوان از همه مواد مورد نیاز بهره ببرد و یا از غذاهای دانه ای که پلت کمی هم دارند استفاده نمود.

همسترها انواع مختلف دارند، همستر طلائی، همستر روسی کوتوله سفید، چينی، تبتی، اروپایی، روبروفسکی، تبتی کوتوله، ارمنی، مغول، ترکی، سوکولوف، رومانی، قفقازی و … از انواع آن می باشند.

همسترها از جاندارانی هستند که بدنی قوی دارند و دم آن ها نسبت به بدنشان کوتاه تر است و بدنشان پر مو می باشد، رنگ بدن این موجودات می تواند سفید،خاکسترئ، قهوه ای، مشکی، زرد و قرمز و یا مخلوطی از این ها می باشد.

بینایی این همستر خیلی کم است و اصلا رنگ ها را از هم تشخیص نمی دهد، همستر دو عدد غده در بدن خود دارد که به کمک آن می توان راه را تشخیص دهد و ضعف بینایی خود را بپوشاند، این غده ها با بر جای گذاشتن بوی بدن خود حفظ مسیر می کنند، يکی از توانایی های دیگر این حیوانات برقراری ارتباط با امواج فراصوت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما