بزرگترین کارخانه غذا سگ فله‌ای در ایران

بزرگترین کارخانه غذا سگ فله‌ای در ایران، این فرآورده را از مواد اولیه گوناگونی فراهم می آورد و از طریق بهترین عرضه کننده، به دست مشتری می رساند. این تولیدی، همه موازین و استاندارد ها را در نظر گرفته و این کالا را در طعم های متنوعی آماده می گرداند. در این نوشته، می خواهیم، درباره خصوصیات کلی این خوراک ها بحث نموده و فروشنده غذا سگ فله را نیز به شما معرفی کنیم.

بزرگترین کارخانه غذا سگ فله ای در ایران

مزایای خرید غذا سگ به صورت فله ای

 

شرکت های بازرگانی که کارشان صادرات انواع خوراک حیوانات خانگی به خارج از ایران است و از سوی دیگر، پخش کنندگان جزئی داخلی، می توانند، بهترین محصولات را به صورت فله ای بخرند. اما مزایای خرید غذا سگ به صورت فله ای چیست؟

بگذارید یک توضیح مختصر در اینجا داده شود. هنگامی که صحبت از این موضوع (فله) می نماییم، منظورمان بیشتر عرضه فرآورده در بسته بندی های بزرگ است که بالغ بر 10 کیلوگرم وزن دارند. آن ها همینطور در انواع مختلفی موجود می باشند.

ولی خرید به این شکل را بیشتر کسانی انجام می دهند که این کالا را به صورت عمده می خرند. این کار مزیت های زیر را دارد:

• غذا را از عرضه کننده اصلی تهیه می کنند.
• کیفیت محصول تضمین شده است.
• با قیمت های ارزان آن را به دست می آورند.

به هر حال، این خوراک ها متشکل از مواد معدنی، پروتئین ها، کربوهیدرات و سایر عناصر دیگر می باشند. عرضه کننده، نوع مرغوب این محصول را در اختیار مشتری می گذارد. این کالا ها، تمیز و عاری از مواد افزودنی مضر و کاملا استاندارد هستند.

اما از کجا می توان خرید بهترین فرآورده را با نرخ های مناسب انجام داد؟ در بخش بعدی به این مسئله اشاره می نماییم.

مزایای خرید غذا سگ فله ای

فروش فوق العاده این کالا به قیمت تولیدی

 

این سایت، فروش غذا سگ فله ای به قیمت تولیدی را انجام می دهد. شما هر گونه خوراکی را برای هر نژادی از سگ ها در سن و سال های متفاوت می توانید به دست آورید. خرید از این طریق، آسان، بدون دردسر و همینطور از هر نقطه ای انجام شدنی است.

از طرفی به دلیل تنوع قیمتی که هم اکنون در بازار وجود دارد، شما می توانید با یک تماس تلفنی، به راحتی نرخ های روز را به دست آورید و در کنار این موضوع، درخواست خود را ه به ثبت رسانید.

مشتریان عمده غذا سگ نیز می توانند، این محصولات را سفارش دهند. برای این کار، می شود با کارشناس فروش مجموعه تماس گرفت و مشورت های لازم را نیز دریافت کرد. هر نوع سوالی که داشته باشید، می توانید با مشاوران ما در میان بگذارید.

فروش غذا سگ فله ای به قیمت تولیدی

ثبت سفارش غذای خشک سگ فله

امروزه، نگهداری از سگ ها در بسیاری از خانواده ها متداول گشته است. تهیه غذای سگ به شیوه های مختلفی صورت می گیرد.

دیگر برای خرید و تهیه غذا برای سگ دوست داشتنی تان، لازم نیست زمان زیادی را صرف نمایید. در صورتی که تمایل به خریداری این کالا دارید، می توانید به صورت اینترنتی، این کالای باکیفیت را در حجم دلخواه و با قیمتی کاملا مقرون به صرفه در اسرع وقت سفارش دهید. همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن، درب منزل و یا هر مکانی که از قبل مشخص کرده اید، تحویل بگیرید.

در این مرکز، غذای خشک سگ در مرغوب ترین شکل ممکن، با نازل ترین قیمت، بدون دخالت هیچ گونه و دلالی، ارائه می گردد. همچنین فروش و ارسال آن به تمام نقاط ایران، از طریق این سایت، به صورت آنلاین انجام می شود.

برای آگاهی از قیمت محصولات ما به صورات روزانه، می توانید به واسطه سایت کنونی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. مشاوران ما با بردباری تمام به سوالات شما پاسخ داده و راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما خواهند نمود.

27

  1. سلام و عرض خسته نباشید
    امروز داشتن حیوان خانگی در کشور ما زیاد شده و سگ خانگی بخاطر جذابیت هایی که داره طرفداران زیادی پیدا کرده
    مسئله مهمی که وجود داره بحث درمان و بحث تغذیه حیوان خانگی هست و سگ خانگی باید غذایی که مخصوص خودش هست رو مصرف کنه نه چیز دیگه ای.
    سوالی که پیش میاد اینه که آیا غذایی که شما بصورت فله ای عرضه میکنید تمامی نیازهای تغذیه ای سگ را برطرف میکند یا نه؟
    تغذیه سگ رابطه مستقیمی با سلامت حیوان داره و حیوان غذای سالم بخوره مطمعنا سالم تر خواهد بود.
    شیوه ای که برای فروش انتخاب کردین یعنی فروش فله ای بسیار برای مشتری مقرون به صرفه خواهد بود.
    من سگ بخرم حتمن ازتون خرید میکنم.
    ممنون از مطالب و توضیحاتتون

    • سلام آقای ریاحی عزیز
      در پاسخی سوالی که پرسیدید بله محصولات ما بهترین کیفیت را دارا هستند.

  2. سلام وخسته نباشید
    سگ یکی از حیوانات خاص خانگی به شمار میرود که امروزه طرفدار زیادی داردوبا توجه به تهیه غذای فله که ارزش غذایی فراون دارد وسلامت حیوان را هم تضمین میکندخریداری کردوشیوه فروش فله ای که شما انتخاب کرده اید میتواند برای خریدارن غذای سگ یا حیوانات خانگی مقرون به صرفه باشد
    با تشکر از شماواطلاعات مفیدتون

  3. باسلام و وقت بخیر، بنده هم با نظر جناب ریاحی موافق هستم واقعا این روزا سگ محبوبیت زیادی پیدا کرده بین افراد و طبیعتا خرید فله و عمده ای غذاشون هم خیلی به صرفه تر هست و دیگه نمیخواد همش نگران این باشی که اگه غذاش تموم شه گرسنه میمونه و از این بابت که غذا به مقدار کافی هست خیالت راحته

  4. با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما تاجر بزرگ …
    در حال حاضر مخصوصا کودکان و بانوان علاقه زیادی به نگه داری از حیوانات خانگی دارند که به گونه ای باشد نظافت بالایی برخوردار باشند از جمله این حیوانات یک های خانگی است که چون قابلیت آموزش پذیری بالایی دارند برای نگه داری بسیار مناسب می باشند خب دقدقه اصلی کسانی که موجودات زده نگه می دارند غذای آن است ممنونیم از شما که غذای یک با این کیفیت بالا در اختیار ما قرار می دهید.

  5. امروزه نگهداری حیوان خونگی خیلی مد شده تغذیه هم نقش اصلی روداره با خرید این غذاها خیالمون راحت مهم ترازهمه اینکه همه ویتامین ها داخلش هست

  6. ممنون از سایت شما .غذای حیوانات هم مثل غذای انسان ها اهمیت دارد چون این حیوانات خانگی هستن و در ارتباط هستند با انسان پس باید سالم باشد .ممنون از شما

  7. سلام و عرض ادب
    خدا قوت
    تشکر که مطالب مفید و جالبی رو در اختیار مردم میزارید تا با اطلاعات و آگاهی دقیق تر محصولی رو خریداری کنند.
    امروزه نگهداری حیوان خانگی مخصوصا سگ امری مرسوم و متداول شده. البته خانم ها و کودکان بیشتر تمایل به نگهداری و مراقبت از سگ هارو دارند. در واقع این کار براشون نوعی لذت و سرگرمی محسوب میشه.
    تهیه ی غذای مفید و با کیفیت برای سگ ها دغدغه ی مهمی برای این‌ گروه از افراد هست.
    چه خوب که با وجود سایت فروش آنلاین غذای حیوانات، ما به راحتی و با اطمینان این محصولات رو خریداری میکنیم.
    تشکر از لطف شما.

  8. سلام وقت بخیر
    سگ ها حیوانات با وفا ، زیبا و با مزه ای هستند و در ازای این وفاداری لیاقت خوردن بهترین غذا و سالم ترین و باکیفیت ترین تغذیه رو دارند.

  9. با سلام، ایده تهیه غذای سگ بصورت فله ای بسیار خوب و صرفه اقتصادی دارد و تهیه آن در کشور احتیاج به واردات را کمتر میکند برای کسانی که در خانه از این حیوانات نگهداری میکنند مقرون به صرفه هست، باتشکر از سایت و ایده خوبتان، موفق باشید!!

  10. سلام وقت بخیر
    من یه سگ نژاد چاو چاو دارم و اینکه غذایی که براش تهیه کردم واکنش نشون داده و اصلا دوست نداره با اینکه کلی هم هزینه کردم براش به نظر شما مشگل از چیه و اینکه غذاهای که ارائه میدین برای همه جور سگ هستش
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام خانم قربانخانی
      در رابطه با این موضوع میتوانید با پرسنل مجموعه از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

  11. سلام وقتتون بخیر . خواستم بپرسم این خوراک سگ که عرضه میکنید مخصوص چه نوع سگهایی هست? الان انواع سگ در خانه ها و باغات و مزارع وجود داره .از سگهای دستی خونگی بگیر تا سگهای بسیار بزرگ شکاری و آدم گیر . بزرگترین سگ سگ سرابی نام داره که بسیار خطرناک هست و جز گوشت چیز دیگه ای نمیخوره . خواستم بپرسم برای سگهای نگهبان که بزرگ و وحشی هستند این غذا ها مناسب هست? اونا رو یه وقت سوسول و تنبل نکنه?

  12. وای خیلی ممنون غذا هاتون حرف نداره من خریدم بسیار راضیم از محصولتون توصیه میکنم شما هم از این محصول استفاده کنید

  13. سلام
    امروزه غذادادن به یک سگ مشکل شده ومن خودمم سگ دارم وبراش بایدهرروزیابرم اشغال گوشت بگیرم یاازگوشت هایی که برای مصارف خودمون هست بهش بدم الان که این محصولتون رودیدم واقعاغذای خوبی هست برای سگ من وهرکسی که سگ خونگی داره ودیگه نبایدنگران غذای سگ باشیم حتماازمحصولتون خریدمیکنم
    ممنون

  14. سلام وقت بخیر ممنون از توضیحات کامل و دقیق شما .اطلاعاتم در زمینه خیلی کم بود اما با توجه به سایت کامل شما خیلی چیز ها را متوجه شدم انشاا…موفق باشید

  15. با سلام ، سگ جدیدن یکی از حیوانات مورد علاقه ی جامعه شده و برای غذاش هم هزینه ها بسیار زیاد شده برای همین این غذای فله ای خیلی از لحاظ قیمت مناسبه . ممنون از سایت خوبتون

  16. مجموعه دارا پت غذای سگ تمیز و عاری از مواد افزودنی مضر و کاملا استاندارد را به شما تحویل می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما